2018 წლის 21 დეკემბერს მე-6 კლასში განხორციელდა პროექტი სხვადასხვა თემებზე: დაბინძურებული გარემო, ნივთიერებათა თვისებები, ბუნება, ადამიანის სხეულის ნაწილები. საინტერესო აღმოჩნდა მათ მიერ გაკეთებული ნამუშევრები და პრეზენტაციები.
2019 წლის აპრილის ბოლოს განხორციელდა პროექტი დედამიწის დღესთან დაკავშირებით. მოსწავლეები გადანაწილდნენ ჯგუფებში, ჩამოვწერეთ განსახილველი საკითხები და შევიმუშავეთ შეფასების რუბრიკა.მათ წარმოადგინეს მრავალფერვანი ნამუშევრები. ზოგმა პლაკატის , ზოგმა წიგნის და სლაიდ-შოუს სახით. ყველამ ქოთანში დარგო პატარა მცენარე და მასზე მოიძია ინფორმაცია. მოკლედ ძალიან საინტერესოდ წარიმართა პრეზენტაციები.
გაკვეთილი: ,,მოსწავლე - მასწავლებელი". მოსწავლეებმა წყვილებში დაგეგმეს და განახორციელეს გაკვეთილები სახალისო და საინტერესო აქტივობებით, შეადგინეს შეფასების სქემები და შეაფასეს ერთმანეთი.
მოსწავლის უკუკავშირი
გაიზარდნენ პატარები და ჩვეული რიტმით შევუდექით მეცადინეობას.
2019 წლის 24 სექტემბერს მე-7 კლასში ჩავატარეთ პრაქტიკული სამუშაო. მოსწავლეებმა ჯგუფებში აწაროეს აღწერა, მონაცემების შეგროვება და წარმოდგენა ცხრილის, სვეტოვანი დიაგრამის სახით. კერძოდ, გაზომეს და დაახარისხეს სხვადასხვა მცენარის (გარგარი, ბალი, მსხალი) 15 ფოთლის ფირფიტის სიგძე , სიგანე და ყუნწის სიგრძე.
მოსწავლის უკუკავშირი
გაიზარდნენ პატარები და ჩვეული რიტმით შევუდექით მეცადინეობას.
2019 წლის 24 სექტემბერს მე-7 კლასში ჩავატარეთ პრაქტიკული სამუშაო. მოსწავლეებმა ჯგუფებში აწაროეს აღწერა, მონაცემების შეგროვება და წარმოდგენა ცხრილის, სვეტოვანი დიაგრამის სახით. კერძოდ, გაზომეს და დაახარისხეს სხვადასხვა მცენარის (გარგარი, ბალი, მსხალი) 15 ფოთლის ფირფიტის სიგძე , სიგანე და ყუნწის სიგრძე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий